![]() |
3xR (2011-2012)Projekt 3xR był realizowany od września 2011 do listopada 2012 roku w ramach programu Równać Szanse 2011, którego misją jest wyrównywanie szans na dobry start w dorosłe życie młodzieży z terenów wiejskich i małych miast. W Ogólnopolskim Konkursie Grantowym Równać Szanse 2011 znalazł się on wśród 27 zwycięzców i uzyskał dotację 37700 zł z funduszu Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności i Polskiej Fundacji Dzieci i Młodzieży. Uczestnikami projektu było 25 osób - uczniów Gimnazjum w Złotnikach Kujawskich. Jego tajemnicza nazwa wiąże się z jego tematyką, gdyż został on rozpisany na 3 moduły, a osią spinającą je wszystkie był RUCH. Moduł I: RUCH jako aktywność fizyczna (pierwsze R) Moduł II: RUCH jako forma ekspresji (drugie R) Moduł III: RUCH w naukach ścisłych (trzecie R) W ramach każdego modułu odbywało siuę wiele ciekawych działań. Moduł I - liga siatkówki, wyjazd na mecz, do parku linowego i 5 wycieczek rowerowych lub rajdów pieszych (Lubostroń, trasa leśna wokół gminy Złotniki Kujawskie, szlak Powstańców Wlkp., trasa kujawsko-pałucka, ścieżka ekologiczna w Łącku). Moduł II to taniec i warsztaty ruchu scenicznego, wyjazd do opery i na koncert rockowy. Moduł III to warsztaty naukowe (ruch w fizyce, chemii), technologia Kinect, symulacje komputerowe oraz wyjazd do kręgielni. Odbywały się też spotkania z ekspertami: sportowcem, aktorem, parą taneczną i fizykiem. Autorkami projektu były panie: Alina Puc, Agnieszka Kostecka i Magdalena Pikora, a powstał on z ramienia Stowarzyszenia na Rzecz Środowiska Lokalnego Gminy Złotniki Kujawskie "Równe Szanse". Koordynatorem przedsięwzięcia była Pani Alina Puc.Społeczność szkolna, Dyrekcja Gimnazjum, Rada Rodziców oraz władze gminy zostały zapoznane z założeniami 3xR podczas VI Kongresu Miłośników Nauk Ścisłych, który odbył się w czerwcu w Gimnazjum im. Karola Urbańskiego. Relacja: http://www.zlotnikikujawskie.pl/content.php?sid=eaa903e47e2aed977a27674f1668a34c&tr=cl&cms_id=337&p= Blog projektu:zlotniki3xr.blogspot.com |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|